:

Hvor går Flixbussen fra i Odense?

Indholdsfortegnelse:

  1. Hvor går Flixbussen fra i Odense?
  2. Hvilken rute kører FlixBus?
  3. Hvor går FlixBus fra i København?
  4. Hvor holder FlixBus i CPH Lufthavn?
  5. Kan man købe billet i bussen i Odense?
  6. Hvilke byer kører FlixBus til?
  7. Kan man sove i en FlixBus?
  8. Kan man sove i FlixBus?
  9. Hvordan betaler man i bussen i Odense?
  10. Kan man betale penge i bussen?
  11. Kan man betale kontant i FlixBus?
  12. Er der toiletter i Flixbusser?
  13. Kan man købe en busbillet i bussen?
  14. Hvornår er man gratis i bussen?
  15. Hvornår er man gratis i bus?

Hvor går Flixbussen fra i Odense?

Efter at have trykket i telefon "menuen" i 10 minutter lagde Flixbus røret på !!! Hvad f.... er det for en måde I driver forretning ????? Jeg er så træt af jeres såkaldte kundeservice som er ikke eksisterende. Føj !Og få lige jeres chauffører på et danskkursus - Jeg kører ALDRIG med Fupbus igen

Min datter kommer hjem dybt rystet efter en enormt ubehagelig adfærd fra en af medarbejderne på bussen. Hun tabte sin sko ned ad trappen, hendes bedstemor prøver at samle den op, hvorefter manden råber højlydt af hende og går efter hende i fysisk vrede, da hun har forsøgt at forklare at hun bare vil samle skoen op. Jeg synes det er DYBT uacceptabelt at man i en servicebranche har medarbejdere som på INGEN måde forstår sig på service, tvært imod er højtråbende, voldsomt agressiv, og fysisk truende adfærd.

Jeg har nu ventet ca et halvt år på at få udbetalt godtgørelse for ødelagt bagage.Det er så tydeligt at Flixbus gør alt for at trække tiden ud. De ignorerer alle spørgsmål og har en i det hele taget en temmelig arrogant tilgang til begrebet kundeservice.

Jeg har nu bedt om at få mine penge indenfor 10 dage, ellers vil alt min korrespondance med dem blive offentliggjort.

Skulle en tur fra København - Amsterdam og retur i weekenden. Turen der hen var nogenlunde, trods ingen mulighed for hverken noget at drikke, eller nogen form for informationer i løbet af turen.

Turen hjem derimod gjorde så det absolut er sidste gang jeg tager 13 timer med Flixbus. Der var INGEN plads mellem sæderne, så måtte sidde helt krøllet sammen på mit stenhårde sæde hele vejen hjem i 13-14 timer. Folk der havde betalt for pladser måtte bare finde en plads hvor der var ledigt, da de numre de havde slet ikke var i den bus der ankom. Ingen udluftning så luften var klam og fugtig. Det bliver sgu er fly næste gang, for det skal ingen sgu igennem.

Hvilken rute kører FlixBus?

Jeg havde den dårligste oplevelse på min rejse fra København til Haderslev, mandag d. 11.9.23.Servicen var generelt dårlig hele vejen rundt. Chaufførene var ikke spor behjælpsomme, på trods af at der tydeligvis var ældre, der havde svært ved at få deres bagage ud og ind i bagagerummet.Nummeret på sæderne var ikke eksisterende. Der var tydeligevis ikke ryddet op efter de forrige passagerer. Det værste var dog toilettet. Det var gammelt og rustent. Toiletbrættet var faldet af, og toiletkummen var fyldt med gammelt efterladenskaber. Lugten var så bestemt også derefter. Så der var ikke andet at gøre, end at skynde sig ud inden rummet også blev fyldt med opkast !!!Det var umuligt at kommunikere med chaufførene om ovennævnte forhold, da de hverken talte dansk eller engelsk..... SÅ ALDRIG MERE FLIXBUS.

Mine børn kører fast fra Vejle til København 1-2 gange om måneden. Jeg må bare sige at buschaufføren er det hele værd, ham der tager afgangen fredag kl.15.55 i Vejle!!!! Hjælpsom og behagelig. Altid venlig. Håber aldrig han går på pension, ihvertfald så længe mine børn er med bussen. Tak.

En medarbejder ødelagde min kuffert.Jeg skulle hjem d. 24 juli fra Sønderborg til Odense og jeg tog billeder af min kuffert inden jeg satte mig ind fordi jeg ikke havde navn på den.Da jeg ankommer kan jeg se at min kuffert er blevet rykket og en cykel er smidt ind i kuffertrummene, hvilket jeg har talt med en fra kundeservice af at de ikke høre til, de skal sidde bag på bussen. Min kuffert er blevet rykket så der var plads til cyklen, men de har først prøvet at presse cyklen ind så den har ødelagt min kuffert.Jeg konfrontere medarbejderen men han kan kun polsk og begynder at skælde mig ud. Vi havde en samtale igennem Google oversæt, hvilket er uprofessionelt at ikke have medarbejdere der ikke engang kan engelsk. Jeg kontakter FlixBus og får sendt til skadesanmeldelse. Jeg hære intet i 3 uger og der har jeg ringet til dem flere gange for at spørge hvornår der sker noget. Efter tre uger får jeg af vide at de skal have flere oplysninger. De svare ikke i flere uger. Først nu her den 7 september har de kunne give mig et svar. Jeg får afvide at fordi den stadig kan bruges så vil de betale for at få den repareret, men problemet er at det er selve hardcasen der er gået i stykker så den kan ikke repareres. Under deres passagerrettigheder står der at de erstatter ødelagt bagage. Når det ikke kan repareres så skal de give mig en ny, hvilket de ikke kunne opfylde.

Er du heldig? Kan du finde et aktivt tlf nummer på en kundeservice , Der kan en venlig stemme fortælle dig.At det er dit eget problem, at du er efterladt på en tank, fordi chaufføren kører bussen, som om Putin ville stjæle hans madpakke , Kundeservice kan også fortælle dig, at det er dit eget problem, at du må bruge 5 nattetimer på og blaffe til Aalborg.Min bagage og telefon, som var i bussen vil servicearbejderen ved telefonen, kun samarbejde om, på den mail adresse der kun kan nås , fra den telefon,som lå i bussen’ Stå ikke ud af bussen og hold på urin og tasker’ Og SMIL DET KAN ALTID BLIVE VÆRRE Monica Henriette kær Aalborg. Sendt fra en ny mailadresse., som Flex bus kommer til og anerkende som kommunikationsform.

Hvor går FlixBus fra i København?

Jeg har været nødt til at aflyse min tur/retur billet til Jylland for 3 personer, december 2022. De blev aflyst af min søn på hans mobil, da han havde lagt ud. Han kunne ikke få lov til at få pengene retur for den købte rejse, men fik i stedet udstedt en voucher. Jeg skrev en mail til Flixbus og anmodede om, at vi ønskede pengene, 1100, kr. retur i stedet for en voucher. Jeg fik svar, at det havde de vurderet ved et møde!! At det ville de ikke give mig, men om jeg lige ville være sød at anmelde dem ved Trustpilot! Ja, det kan I tro, at jeg vil.Det er under al kritik at Flixbus ikke returnerer penge for billetter man som forbruger aflyser i god tid. Rejser som de jo snildt kan sælge videre, mens de samtidigt forholder sig retten til at retsforfølge kunden, hvis denne selv sælger sin billet videre til 3. part. Jeg vil søge at gå videre med denne sag.

Frygteligt firma. De holder på dine penge. De kører folk rundt som papkasser. De har ingen respekt overfor folk. Bussen bliver altid forsinket

1. og sidste gang. Skal med fra København. Leder efter bussen, går frem og tilbage og leder efter en der kan anvise bussen. Sammen med fem andre som skal med samme bus, bliver vi enige om at den bus vi skal med må være den som endnu ikke har en chauffør. Jeg er på stedet 30. Min før min afgang og leder efter den bus der burde passe, spørger flere buschauffører fra andre selvskaber og fexibus chauffør der taler tysk, men ingen kan fortælle os hvor vores bus bliver af. 5 min efter planlagt afgang ses en Flexibus medarbejder, der fortæller at bussen var hvid og ikke grøn og den nu var kørt og han havde spurgt efter passagerne, dette var noget sludder, vi var mindst fem der blev efterladt vi havde sammen ledt efter bussen, gået frem og tilbage og ikke set en fra Flexibus. Det er totalt uklart hvor man skal stige på og når man ikke har rejst med Flexibus før så leder man ikke efter en Alm. hvid bus. Virkelig en dårlig guidning. Og en meget arrogant Flexibus medarbejder vi møder til sidst.

Betalingsproblemer fra DanmarkBetalingsproblemer fra Danmark. Har i 3 dage forsøgt at bestille billetter, men får besked om at anmodning bliver afvist. Har ringet til jer flere gange og får at vide, at jeg skal kontakte banken. Det har jeg så gjort og de kan se på mine visa transaktioner, at det er jeres hjemmeside, som afviser. Har prøvet flere betalingskort, flere browsere, har forsøgt via paypal, har slettet alle cookies og ryddet cachen og skiftet email adresse uden held i 3 dage. MitID kører fint, men jeres løsning afviser Visa. Tjek lige op om det fx har noget at gøre med overgang til MitID, for jeg er generelt meget tilfreds med Flixbus og har aldrig tidligere oplevet problemer med hverken Visa eller det tidligere nemID.

Hvor holder FlixBus i CPH Lufthavn?

Our buses are equipped with large and comfortable seats, a toilet, Wi-Fi and power outlets.

Our buses are equipped with large and comfortable seats, a toilet, Wi-Fi and power outlets.

Kan man købe billet i bussen i Odense?

Du kan købe kontantbilletter hos chaufføren i bussen.

Hav helst lige penge med, så kommer bussen hurtigere afsted. Chaufføren tager kun imod beløb op til nærmeste 100 kr.

Hvilke byer kører FlixBus til?

Vi arbejder løbende på at udvide vores omfattende busnetværk – som allerede tæller 400.000 forbindelser. På den måde bringer din bus dig sikkert og komfortabelt frem til din destination. Vores rutenet omfatter Tyskland, Østrig, Schweiz og Frankrig, men også Nederlandene, Italien, Tjekkiet, Ungarn, Kroatien og Slovenien m.fl. – vores mål er, at du skal kunne rejse med fjernbus overalt.

"Min FlixBus sikrer løbende information under rejsen – fra første til sidste skridt": De omfattende oplysninger på vores webside og sikrer dig, at du er fuldt forberedt til din rejse. Du skal blot læne dig tilbage. "Den nemme måde at køre bus på" er netop FlixBus' motto! Hvis der alligevel skulle dukke spørgsmål op under planlægningen af din rejse, kan du klikke ind på vores FAQ eller ringe til os. Vores kundeservice hjælper dig gerne videre, hvis du oplever problemer eller er usikker. Du finder alle relevante oplysninger, herunder telefonnumre og åbningstider, under Kontakt.

Kan man sove i en FlixBus?

Don't want to spend a day traveling? Want to be able to travel through Europe faster than ever? Want to choose from hundreds of connections?

Our overnight bus travels to many European cities each night. You can buy your ticket directly from the driver so you don't even need to book in advance! With even fewer stops than when traveling in the day your travel time will be significantly shorter. 

Kan man sove i FlixBus?

FlixBus har täckt dig med bussförbindelser över natten! Bekväma säten och extra benutrymme gör att du kan koppla av och sova hela vägen till din destination så att du är fräsch och redo att utforska din nya stad när du vaknar. ... Att boka din bussbiljett över natten online eller i vår FlixBus-app tar bara några få klick.

Nattåg erbjuder ett bekvämt sätt att resa på natten. Från sittplatser till privata sovhytter, det finns ett resealternativ för alla önskemål och budgetar. Spara dyrbar restid genom att flytta från en destination till nästa medan du sover. De flesta europeiska nattåg ingår i Eurail-passet.

Dessa bussar är utformade för att rymma grupper bekvämt när de reser, antingen sittande eller sovande. De 30 sittplatserna, som är soffor, stolar och bås, gör i 24 sängar när det behövs för att följa med nedfällbara sängar som är monterade i stället för överliggande soptunnor.

Hvordan betaler man i bussen i Odense?

Med appen ’FynBus Mobilbillet’ kan du købe billetter til rejser med bus og letbane på Fyn og Langeland fra din smartphone.

I appen kan du købe følgende billetter:

Kan man betale penge i bussen?

Her kan du få svar på spørgsmål og henvende dig vedrørende billetter, zoner og priser

Du kan finde vejledning til alle typer billetter og kort i vores Billetguide, og se priser for de mest benyttede billetter og kort under Priser.

Kan man betale kontant i FlixBus?

Unge kører som regel med bus, tog og metro til samme pris som voksne.

Kontantbilletter eller rejsekortet er ikke billigere som ung, når du rejser med bus inden for samme takstområde.

Rejser du længere ture på tværs af takstområder i landet, har du flere muligheder for at få billigere billetter.

Med et Ungdomskort kan du for eksempel rejse billigt til og fra dit uddannelsessted og få rabatter på rejser rundt i Danmark.

Ungdomskort kan du få, hvis du lever op til et eller flere af disse tre krav:

  • 16-19 år 
  • Studerende på en videregående uddannelse
  • Elev på en ungdomsuddannelse

Er der toiletter i Flixbusser?

På Annas Højskole på Mallorca tilbyder vi pakkerejser med alt inklusiv:

Flybilletter tur/retur København-Palma de Mallorca*, 8 dages rejse med 7 overnatninger pÃ¥ højskolen. Derudover er der fuld forplejning og drikkevarer til alle mÃ¥ltiderne pÃ¥ højskolen. Busudflugter, entréer og foredrag er inkluderet i prisen. PÃ¥ flere af kurserne er der indlagt en fridag. Vælger du at bruge den udenfor højskolen, er udgifterne i denne forbindelse for egen regning. Priser dækker ikke afbestillingsforsikring / rejseforsikring. Det skal du huske at bestille i forbindelse med tilmeldingen, hvis ikke du har en i forvejen.

Kan man købe en busbillet i bussen?

Rejsekortet er som udgangspunkt den billigste billet, når du skal med bus, tog eller metro. Men hvis du rejser mellem 26-40 gange på en måned, vil et periodekort være billigst.

Ønsker du ikke at have et rejsekort, er der flere alternativer, du kan vælge i mellem. Du skal dog være opmærksom på, at der kan være fordele og ulemper ved alternativerne.

Passagerpulsen har samlet et overblik over nogle af de billettyper, du kan købe i stedet for rejsekortet.

Hvornår er man gratis i bussen?

Har du brug for hjælp, kan du også finde os på Facebook.

Vi svarer på spørgsmål, og du kan få trafikinformation og nyheder.

Hvornår er man gratis i bus?

Har du brug for hjælp, kan du også finde os på Facebook.

Vi svarer på spørgsmål, og du kan få trafikinformation og nyheder.